:: داغه داغ ::

نوشته های من داغه داغه !!

:: داغه داغ ::

نوشته های من داغه داغه !!

..:: موهای بلند::..

این داستان واقعی هست و همین دیروز اتفاق افتاده !!

..... بابا : صابر فردا چی کاره ای ؟

من: امممم مم امممم..

بابا: اگه دمه غروب کار نداشتی بیا برو این کت شلوار منو ازخیاطی بگیر

من: اووووووو , نه بابا , میخوام برم سلمونی موهامو بزنم..چند روزه میخوام برم وقت نمیکنم

بابا (چهره ای عصبانی): آخه تو عقل داری؟ پسر میگم بزار موهات بلند شه .. عجب گیری کردیما.. بابا جان بزار بلند شه بعد حسابی آب و روغن بزن فر کن خیلی قشنگ میشه..

من(بسیار متعجب): چی میگی تو ؟ حالت خوبه ؟ بابا جان میگم بلند شده میخوا برم کوتاه کنم..من چه گیری کردم!!

بابا(حالت غیرعادی): برو گمشو اصلا آدم نیستی تو پسر..من نمیدونم کی این مدل مسخررو مد کرده که همه جای کلرو بتراشن جلوشو بزارن بمونه , تازه افتخارم میکنن که موهاشون سیفونیه!!

من: اِ ا ِ ا ِا ِ ا ِاِ.. چرا اشتباه میگی؟! اولا سیفونی نه و تیفوسی , بعدشم بابا جان موهای فر بلند کردنش مثیبته به خدا.. خیلی درد سر داره .. باید یه مدت کلاه بزارم , بعد برم دورو برشو میزون کنم , اگه بزنم خیلی راحت ترم.

بابا: به خدا اگه بری عین دفه های پیش خودتو کچل کنی بزاری اونجا من میدونم و تو , حالتو میگیرم اساسی.!!

من: هه هه هه مثلا میخوام ببینم چی کار میکنی؟

بابا: چی کارمیکنم؟ شهریه ترم بعده کامپیوترو که نمیخوای ؟! میخوای با دوستات بری شمال ماشینو که نمیخوای؟!.......!!

من(حالت شکست خورده): جون مادرت دستم به دامنت بابایی ! دلت میخواد تا کجا موهامو بلند کنم؟ هان؟ دوستت دارم بابایی جونم!!

بابا: آهــــــان , حالا پسر خوبی شدی ..ببینم چی کار میکنیا..بیا این پولو بگیر(10000 تومن!) برو یه کلاهه خوشگل بگیر بزا سرت , درضمن کت شلوار من یادت نره!!

من: چشم........:(

تنیجه گیری این داستان توسط دکترروانشناس این وبلاگ: پدران تواین دوره زمونه سوسول تشریف دارند و اصلا موافق نیستند بچه هاشون یه ذره مثبت بزنن.. واگر مشاهده کنن که فرزندانشون با موهای کوتاه وارد خانه شدند به شدت با اونها برخورد میکنند. بیشتر آنها خودشان الگوهای بچه هایشان هستند و برای این کار ازموهای بلند و تیپهای رپ و.. استفاده میکنن.. ناگفته نماند که سلاح بیشتر خانواده ها استفاده از" ژل " هست که مفید واقع شده ودربین آنها بسیار رواج دارد. به فرزندان توصیه میکنیم اگر میخواهید از جیب آنها استفاده کنید بهتر است به حرف آنها گوش داده و حدالمقدور موهایتان را کوتاه نکنید..

با تشکر...

نظرات 11 + ارسال نظر
*صابر* جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:16 ق.ظ http://hothot.blogsky.com

...............اولا...........!!

سرمه جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:30 ق.ظ

تو رو خدا نذاری زیاد بلند بشه ها...من دوست ندارم اصلآ...حالا خود دانی...زشت می شی ها...فقط یه ذره در حد آدم وار بذار بلند بشه!!

صبور جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:27 ق.ظ http://harime-del.persianblog.com

salam,khobi saber jan,avalan khaili khoshhalam ke omadi,badesham az daste in pedara delgir nasho koli pishrafte shodan,paidar bahsi o tavana,dar panahe mehr.

فـــــــــــاریا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:10 ب.ظ http://faria008.persianblog.com

سلام . بابات راست میگه بزار موهات بلند بشه اونوقت فر کن . ولی فر بهت نمیاد به شهریار میاد بریز پشتت

محمد جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:18 ب.ظ http://taknawaz.persianblog.com

بسیار ....فراوان..... زیاد ...از زیارت ......م.وئدئدذرزطغشسسییببلاتتنمم٫++ححخخههععظظففققثثصضصضضض۱۲۳۶۷۸۹۰.وئئدررززطغغذنو.ـننمتمنهتاناذتعلرذئتعبرئافیزلیطفلسطق۴۳صف۵۴ث۶ظ۵ق۸۷ظ۰۸عخ+ح
+
نشد بنویسم .....از بس حروف اول این لعات را نتوانستیدم مرقوم بفرمایم ....حرف اول ...تاب....شور....لمه....اهو.....لید.....ارون....یاست....هولت.....و ....ببخشید.

ونوس شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:59 ق.ظ

خیلی توپه....

پریسای تنها شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:00 ق.ظ http://pouyesh.persianblog.com

سلام ... اولا این لیچار نیست یه نظر ارزشمنده ... چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ چون نویسندش منم ... بعدشم دلم خنک شد ... مگر اینکه این بابات حریفت بشه ... خوشم می یاد که .......

سیب یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:40 ب.ظ http://sibekaqazi.persianblog.com

سلام..خوبی...یه بابا بیشتر که نداری که .....خد سایش از روسرت کم نکنه..حرف بابا رو گوش کن بابا......!!!!

سر به هوا یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:55 ب.ظ http://i3lue.persianblog.com

:)) ... چه بابای باحالی!

یاسمین دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:08 ب.ظ http://razegoleyas.persianblog.com/

salaMM.webloge bamazei dari va babaye bahal,movafagh bashi

عاطفه دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:07 ب.ظ

یه مدت هم بذار بلند باشه
خندوندن مردم ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد