:: داغه داغ ::

نوشته های من داغه داغه !!

:: داغه داغ ::

نوشته های من داغه داغه !!

یک مطلب با حال....

 

سلام... این شعر رو داشته باشین تا بعد.. یه سری اطلاعات جدید هم از این آقا رضایی که چند روز پیش معرفیش کردم به دست آوردم.. بعدا براتون می گم.. این شعر هم از دوست خوبم آقای علی سعادت است... بخونین حال کنین..

بی پول همیشه وصله دارد بدنش

گاه بابا میزند توی سرش گاه ننش

 

بابا و ننه با کتکاشون یه طرف

بدبخت چه ها می کشد از دست زنش؟!!

نظرات 3 + ارسال نظر
شهریار جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:41 ق.ظ http://SHahriar.Blogsky.Com

خب من نمی دونم مگه زورت کردند مطلب نداری آپ نکن اخوی عزیز جان ریدی به کیفیت رفته نمی نوشتی سنگین تر بودی اه اه اه حالمو بهم زدی هوووووووق

سرمه جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:56 ق.ظ

یعنی زن گرفته و هنوز از بابا ننش کتک می خوره...عجب این مردها بی دست و پا هستنا

فرگل پرسپولیسی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:39 ق.ظ http://fargol.blogsky.com

و من که یه کفگیر در دست زنش می بینم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد