:: داغه داغ ::

نوشته های من داغه داغه !!

:: داغه داغ ::

نوشته های من داغه داغه !!

تحولات صابر..!!

/... می خوام از این به بعد یه جور دیگه بنویسم..دیگه با این تیریپ نوشتن اصلا حال نمیکنم..دیگه با این مدل نوشتن اصلا فاز نمیگیرم(!)..می خوام یه مدل خاص بنویسم.. میخوام تیریپ نوشته هام جدا از کل ملت وبلاگ نویسا باشه.. می خوام فرا تر از یه مطلب وبلاگی باشه.. تصمیم دارم بترکونم.. میخوام آخرته مطلب بشم. و....!! عزیزان می بینید که من به کل متحول شدم و از زیادی تحول از هر چی تحوله داره حالم به هم میخوره.!
اومدم بگم که منتظر نوشته های جذاب و جنجالی من باشید چون تیریپ نوشته هام و کلاْ زندگانی مطالبم عوض شده.. در ضمن از الان تذکر بدم هر کی میخواد بیاد تو صفحه نظر خواهی بزنه تو برجک من همچین میزنم تو برجکش که صدای قوطی بده!! این از این..

چند وقتیه یه آدمه پیت حلبی میاد یا به جای من واسه فاریا نظر میزاره(فوحش میزاره!) یا به جای فاریا میاد واسه من نظر میزاره(بد و بیراه میزاره!).. از همین جا باید اعلام کنم که ای هویج ؛ ای پیلاشکی ؛ ای...(سانسور!).. ای بی تربیت‌؛ تو خجالت نمی کشی ؟؟؟!! همینو میخواستم بگم.. در آخر هم باید به اطلاع > هودا < یا همون > هدی< برسونم که انقدر با من کلکل نکن ؛ حالتو میگیرمآاآاآآآآااآ... دیگه حرفی ندارم...فعلا تا مطلب جنجالی من ...

> ۳ نقطه به شقیقه چی کار داره ؟؟!

... سلام به عزیزان خودم. بی مقدمه میرم سر اصل مطلب و اونم اینکه من نه تنها از هیچ کس بدم نمیاد ؛ بلکه با همتون حال می کنم و این تیکه آخر که تو مطلب قبل نوشته بودم ( دیگه از بعضیا اصلا خوشم نمیاد) این مال یکی از بچه ها هست به اسم > ممد اوکی !! < که هر وقت با این پسر شوخی می کنی شروع می کنه به غر غر کردن و آخر سرم داد میزنه میگه دیگه از بعضیا اصلا خوشم نمیاد  خلاصه اینم از جریانات ما  اینو نوشتم تا ببینم اون چیزی که دلم میخوادو میتونم از تو نظرخواهی پیدا کنم ؛ که دیدم نه بابا ملت یه ور دیگه میزنن!!
(ملت : صابر خیلی با مزه ای ؛ هر هر هر !)(صابر: خودم میدونم) ما رفتیم...بایزز!!


.......................................................................................

راستی یه رفیق دارم که تو این سایتای درآمد زا عضو هست ؛ هر کی میخواد زیر مجموعش بشه و پول در بیاره روی این لینکا کلیک کنه:

http://1000cents-1000dollars.com/pages/index.php?refid=mahmood
http://www.500cents-500dollars.net/pages/index.php?refid=mahmood
http://www.riches-mails.com/pages/index.php?refid=mahmood
 http://www.no-minimum.com/index.php?r=36099
http://www.myfreeshares.com/index.php?ref=mahmood

فعلا.....

...؟؟؟...

........

محکوم یک تولدیم انگار به بیراهه زدیم

 یه عمری بی تفاوتیم یه لحظه خوبیم و بدیم

همیشه تلخ حقایقه این بازی دقایقه

برای کشتن زمان ثانیه در مسابقــــــه

تقدیر پاره پاره این رسم روزگاره

عمری اسیر خزون و چند لحظه ای بهاره

زنگی یک خیاله در ذهن من سواله

تو پنجه های تقدیر افسوس شدیم مچاله

اگر در اشتباهیم همه غرق گناهیم

مسافریم و در سفری کوتاهیم.....

همه در یک زندانیم زندانی زمانیم

حلقه ای از یه زنجیر سلسله انسانیم
........
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>> دیگه از بعضیا اصلا خوشم نمیاد<<